Platform Aram - Forum

Stemmen ronselen - George Hanna

Post hier berichten m.b.t. actuele nieuws.

Stemmen ronselen - George Hanna

Berichtdoor nar.sai op vr maart 05, 2010 10:26 am

De meeste stemmen die George kreeg zijn geronseld. Heel veel mensen kennen hem niet eens. Veel stemmen zijn niet omwille van zijn persoonlijkheid of sympathie of zijn eer en integriteit verkregen.............

Het zich al in het gebouw van de AMVE verzamelen, om van hieruit mensen te sturen naar de mensen, het al van te voren ophalen van stembiljetten, het systematisch benaderen van mensen door zijn familie en hij ...............

Ik schaam mij als Assyriër dat hij in de raad zit, ik schaam mij als Assyriër voor iemand die schade toebrengt aan de Assyrische zaak. Ik schaam mij voor iemand, die goed in de spiegel moet kijken en zijn geweten laat spreken of hij wel een integere en rechtvaardige vertegenwoordiger is en of hij de stemmen op een eerlijke wijze binnen heeft gesleept.

................

De andere kandidaten van onze gemeenschap zijn op een eerlijke manier aan hun stemmen gekomen, dat hoort ook zo te zijn, zij krijgen ook op deze wijze de zegen om hun werk op een eerlijke en loyale wijze uit te oefenen.

De leugen is het werk van de duivel, deze moet te allen tijde uitgebannen worden. De waarheid is het goede, en dient tot in de eeuwigheid verkondigd worden.

Ayfer en Erwin, gefeliciteerd met jullie eerlijke verdiende raadszetel.

(De inhoud van dit bericht is aangepast. Een mening hebben is toegestaan en feiten blijven feiten, maar beschuldigen en iemand uitschelden gaat te ver. Deze gebruiker heeft dan ook bij deze een officiele waarschuwing te pakken)
nar.sai
Héhé dat werd tijd!

Re: Stemmen ronselen

Berichtdoor lebo-basimo op vr maart 05, 2010 11:42 am

We zijn de Partij van de Allochtonen geworden" ENSCHEDE - Binnen de Partij van de Arbeid is beroering ontstaan over het grote aantal allochtonen dat straks in de fractie komt. "We zijn de Partij van de Allochtonen geworden”, stelt raadslid André Boersma die nu het veld moet ruimen.

De sociaal-democraten verloren bij de gemeenteraadsverkiezingen van woensdag zes zetels, waardoor er nog maar negen zetels overblijven. Van die negen posities zullen er vier ingevuld worden door allochtonen die laag op de kieslijst stonden, maar dankzij voorkeurstemmen spectaculair klommen. Van deze vier toekomstige raadsleden, Coskun Turgut, George Hanna, Shridath Salikram en Kenan Boz, heeft alleen Salikram raadservaring. Voorkeurstemmen brachten hem vier jaar geleden al in de gemeenteraad.

PvdA’er André Boersma had het er moeilijk mee, toen duidelijk werd dat hij het veld moet ruimen vanwege het succes van de allochtonen. "Zwaar k**”, noemde hij zijn verlies in De Tubantia. Hij voegde eraan toe dat de PvdA nu de Partij van de Allochtonen genoemd kan worden. Ook stelde hij dat in één keer een enorme hoeveelheid deskundigheid verloren gaat.

Coskun Turgut noemt het in een reactie ‘een beetje zwak’ dat er zo emotioneel wordt gereageerd. "Verder ga ik daar maar niet op in”, zegt hij.

Zou men bij de PvdA wel weten hoe men aan zijn stemmen is gekomen? George kan hierover wel een leuk verhaal vertellen!!
lebo-basimo
Beginner

Berichtdoor lebo-basimo op vr maart 05, 2010 12:58 pm

Weet je dat nu pas, dat de AMVE een Arabische vereniging is?
lebo-basimo
Beginner

Berichtdoor B op vr maart 05, 2010 14:34 pm

Jongens doe eens normaal man, wat bereik je hiermee?
B
Super Ere-lid Platform Aram

Berichtdoor Aramaya op zo maart 07, 2010 1:42 am

nar.sai schreef:De AMVE clan, heeft op een slinkse en Arabische wijze haar geheime dienst ingeschakeld zoals men dat ook in Syrië gewend is en heeft de stemmen voor deze hielenlikker ingezameld. Dit is simpel gezegd: ronselen van stemmen.

Het zich al in het gebouw van de AMVE verzamelen, om van hieruit mensen te sturen naar de mensen, het al van te voren ophalen van stembiljetten, het systematisch benaderen van mensen door zijn familie en hij als knecht van deze clan, heeft hem tot dit resultaat gebracht.

Het is beslist niet zijn mooie gezicht of zijn persoonlijkheid, laat staan van het hebben van enkele competentie.

Dit heb ik helaas ook bevestigd gekregen van een aantal bejaarde Arameeërs, die niet kunnen lezen en schrijven, dat ook benaderd zijn door hun. Ik gun iedereen zijn succes...alleen als het op eerlijke wijze gebeurd. Volgens mij is "stemmen ronselen" tegen de wet en strafbaar?

Ik schaam mij als Assyriër dat hij in de raad zit, ik schaam mij als Assyriër voor iemand die schade toebrengt aan de Assyrische zaak. Ik schaam mij voor iemand, die goed in de spiegel moet kijken en zijn geweten laat spreken of hij wel een integere en rechtvaardige vertegenwoordiger is en of hij de stemmen op een eerlijke wijze binnen heeft gesleept.

Ik ben ervan overtuigd dat de Assyrische aartsvaders zo iemand zouden bespugen om zijn valsheid, zijn tweeslachtigheid en zijn valse persoonlijkheid.

Dit zijn ook precies de kenmerken van het "Assyrianisme", namelijk valsheid, haat(zaaien), leugens en bedrog. Je ziet het en zegt het zelf! Blijkbaar is deze George Hanna geen haar beter dan die Sabri. Het lijkt er op dat, daar waar Sabri was gestopt, George Hanna mee verder gaat..

De andere kandidaten van onze gemeenschap zijn op een eerlijke manier aan hun stemmen gekomen, dat hoort ook zo te zijn, zij krijgen ook op deze wijze de zegen om hun werk op een eerlijke en loyale wijze uit te oefenen.

Dit klopt 100%! De aantal stemmen voor Ayfer en Erwin vielen me wel wat tegen, maar zijn wel 100% eerlijk verdiend. Dit terwijl vooral Erwin ook weinig tot haast geen campagne heeft gevoerd om stemmen te krijgen. Dan ben je echt goed als je alsnog voldoende stemmen krijgt. Ayfer en Erwin zijn twee trotse Arameeërs die zeker een grote meerwaarde zijn voor Gemeente Enschede. Gefeliciteerd!!

De leugen is het werk van de duivel, deze moet te allen tijde uitgebannen worden. De waarheid is het goede, en dient tot in de eeuwigheid verkondigd worden.

Heel mooi verwoord en ben het volledig met je eens.."Overwin het kwade door het goede".
Aramaya
Amateur

Berichtdoor Politica op ma maart 08, 2010 16:49 pm

Ach iedereen weet toch dat zowel Isa Sumer, Sabri Cengiz en George Hanna op deze manier in de gemeenteraad zijn gekomen. Oudjes op en aan brengen richting stembureau's om in de gemeenteraad te komen.
Politica
Beginner

Berichtdoor lebo-basimo op wo maart 10, 2010 10:42 am

Ik heb ook gehoord dat de vader van George Hanna, naar Platform Aram is gegaan om daar zijn foto op te hangen, maar dat wilde men niet. Klopt dit?

Waarom gaat zijn vader naar PA en hij naar de AMVE?
lebo-basimo
Beginner

Keer terug naar Nieuwsberichten