De meeste stemmen die George kreeg zijn geronseld. Heel veel mensen kennen hem niet eens. Veel stemmen zijn niet omwille van zijn persoonlijkheid of sympathie of zijn eer en integriteit verkregen.............
Het zich al in het gebouw van de AMVE verzamelen, om van hieruit mensen te sturen naar de mensen, het al van te voren ophalen van stembiljetten, het systematisch benaderen van mensen door zijn familie en hij ...............
Ik schaam mij als Assyriër dat hij in de raad zit, ik schaam mij als Assyriër voor iemand die schade toebrengt aan de Assyrische zaak. Ik schaam mij voor iemand, die goed in de spiegel moet kijken en zijn geweten laat spreken of hij wel een integere en rechtvaardige vertegenwoordiger is en of hij de stemmen op een eerlijke wijze binnen heeft gesleept.
................
De andere kandidaten van onze gemeenschap zijn op een eerlijke manier aan hun stemmen gekomen, dat hoort ook zo te zijn, zij krijgen ook op deze wijze de zegen om hun werk op een eerlijke en loyale wijze uit te oefenen.
De leugen is het werk van de duivel, deze moet te allen tijde uitgebannen worden. De waarheid is het goede, en dient tot in de eeuwigheid verkondigd worden.
Ayfer en Erwin, gefeliciteerd met jullie eerlijke verdiende raadszetel.
(De inhoud van dit bericht is aangepast. Een mening hebben is toegestaan en feiten blijven feiten, maar beschuldigen en iemand uitschelden gaat te ver. Deze gebruiker heeft dan ook bij deze een officiele waarschuwing te pakken)