De Tien vragen aan Gaby Jallo (Aramese profvoetballer)
1. Kun je ons wat over jezelf vertellen?
Ik ben Gaby Jallo, ben 20 jaar oud en woon ongeveer 18 jaar in Nederland. Mijn geboorteplaats is Kamechle (Syrië). Ik heb een broer, broertje en een zus. Mijn grootste hobby is voetballen. Mijn vorige club was FC Twente, nu speel ik voor Heracles Almelo. Mijn favoriete positie is linksback. Ik heb op de middelbare school mijn havo diploma behaald. En daarna ben ik gestopt met studeren.
2. Je hebt de hele jeugdopleiding van FC Twente doorlopen. Hoe kijk je daarop terug?
Als ik zo terug kijk op mijn jeugdopleiding bij FC Twente, kan ik erover zeggen dat het een hele mooie ervaring was voor mij. FC Twente heeft namelijk al jaren een van de beste jeugdopleidingen van Nederland en ik ben blij dat ik daar aan deel kon nemen. Ik heb mooie dingen meegemaakt bij FC Twente. Ik heb namelijk bij FC Twente historie geschreven, door kampioen te worden met de A1. Verder heb ik ook in de loop der jaren veel mensen ontmoet en veel vrienden gemaakt.
Zie voor de hele interview: http://www.aramea.nl/index.php/portrett ... gaby-jallo