nieuwe kerk of renoveren
25 berichten • Pagina 2 van 2 • 1, 2
Donnie, ik snap niet zozeer waarom je zo druk maakt om het "oude"gebouw...
Sam Ting
---------------------------- Don´t walk behind me, I may not lead. Don´t walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend. ---------------------------- You were born an original, don't die a copy.
Hey luister,
Kerken mogen niet verkocht worden dat is 1. Ten tweede als er een nieuwe kerk komt dan zullen altijd wel mensen zijn die de oude kerk voor zich willen houden v.b. hiervan is de oude kerk van Hengelo.Ten derde ik zelf ben wel voorstander voor en nieuwe kerk. Lokatie is super belangrijk. Het moet wel in het hartje van enschede komen.
Hoezo renoveren dan, Mor Yakub is 3jaar geleden ook al een x gerenoveerd dus dat snap ik al niet en als je aan mij vraagt zouden we Mor Kuryakos moeten vergroten om zo meer ruimte maken want op feestdagen is er bijna geen ruimte in de kerk.
Mor Yakub moeten ze sluiten en moeten ze wat anders maken voor suryoye zoals een ontmoetingsplek voor jongeren of dergelijke.
jullie vergeten een ding als mor jahkup niet verkocht wordt is er ook geen geld voor een nieuwe.
En volgens mij mogen kerken ook nooit verkocht worden maar zoals die Mirza zei hasjo komt ff bidden en hij mag dan verkocht worden. En hasjo weet hier niet eens wat vanaf ik vindt het maar een schande om die kerk te verkopen hoop dat er rijke Suryoye zijn die die kerk zelf over kopen want die kerk heeft veel hystorische waarde vindt ik, en de plek is gewoon goud waard. Dit soort mensen denken alleen maar aan hun zelf en dan net doen alsof ze het beste voor de gemeenschap willen ik geloof er niets van. Want anders waren ze aantal jaren geleden niet tegen de bouw van die andere kerk en dan moeten ze niet zeggen was andere bestuur want was 90 % zelfde lui.
@ Maistro... kun jij mij uitleggen, waarom kerken niet verkocht mogen worden? En ten tweede... ik weet niet of je zelf aanwezig was bij die bijeenkomst... maar wat ik heb gehoord is dat er geen nieuwe kerk komt, als de meerderheid het niet wilt. btw... mocht er aantal gezinnen zijn die daar graag willen blijven... HOE DENK JIJ DAT ZE ZO'N GROOT GEBOUW UBERHAUP KUNNEN FINANCIEREN???
@ Gast -=-> Mag ik je vragen, hoe jij aan die constatering bent gekomen dat ze dus aan zichzelf denken... jahni kun jij mij aantal dingen opnoemen waarvan JIJ denkt dat het voor hun eigen best wil is... ten tweede... ik weet niet hoe jij aan die 90% bent gekomen... maar volgens mij is het juist net anders om... 10% van het oude bestuur zit er in en de rest is allemaal NIEUW. Sam Ting
---------------------------- Don´t walk behind me, I may not lead. Don´t walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend. ---------------------------- You were born an original, don't die a copy.
Een kerk die ingewijd is mij mag niet verkocht worden, de grond is heilig. Misschien maakt de nieuwe eigenaar wel een barretje van ofzo... Vinden jullie dat maar zo kunnen.
Loop Door Het Heden Naar De Toekomst
25 berichten • Pagina 2 van 2 • 1, 2